+4 0730 901 000       office@exc-express.com

Alatura-te echipei EXC

Angajatii nostri sunt cel mai de pret bun in compania noastra. Pregatirea lor si dorinta de a oferi un serviciu excelent, indiferent de conditii, este motorul care ne impinge spre success in fiecare zi.

Suntem in continua dezvoltare si scopul nostru este sa continuam acest proces, iar pentru realizarea acestui scop ne ghidam dupa principiile noastre:

    • Profesionalism;
    • Serviciu focusat pe client;
    • Cooperare;
    • Comunicare;
    • Corectitudine.

Recrutam momentan personal pentru biroul nostru din Aiud si soferi cu experienta pe comunitate pentru flota noastra de autoutilitare de 3.5 tone.

Candidatul ideal:

    • Abilităţi de planificare, organizare, de negociere şi comunicare atât în interiorul companiei cât şi cu clienţii;
    • Experienţa Într-o activitate similară în domeniul logisticii constituie avantaj;
    • Disponibilitate de program prelungit;
    • Iniţiativă şi orientare către rezolvarea problemelor;
    • Limba engleza nivel mediu (vorbit si scris) obligatoriu;
    • Limba franceză, italiană, spaniolă, germană constituie avantaj;
    • Capacitate de a lucra în condiţii de stres şi termene limită;
    • Abilitati foarte bune în comunicare, negociere şi persuasiune;
    • Responsabilitate. Ne dorim o persoana care işi stabileşte singură obiectivele şi luptă până le atinge.

Descrierea activitatii:

    • Respectarea procedurilor şi instrucţiunilor de lucru;
    • Introduce şi răspunde de procesarea corectă şi la timp a tuturor datelor introduse în sistem referitoare la curse/documente;
    • Răspunde pentru corectitudinea datelor pe care le introduce în sistemul de management al depozitului şi a corectitudinii tuturor tranzacţiilor care presupun mişcări/modificari/blocări de stocuri, setări articole şi/sau locaţii depozitare pe care le realizează în sistemul de management al depozitului;
    • Semnalează în timp util neregulile, neclarităţile, erorile ivite în timpul operaţiunilor către şeful de birou şi/sau management de transport;
    • Întocmeşte, distribuie şi răspunde pentru corectitudinea rapoartelor conform cerinţelor şi procedurilor agreate şi a politicilor companiei;
    • Păstrarea unei bune evidenţe a documentelor introduse;
    • Apărarea intereselor firmei, să nu desfăşoare activităţi dăunătoare firmei;
    • Alte sarcini primite pe cale ierarhică;
    • Înregistrarea în sistemul informatic al curselor efectuate/de efectuat;
    • Asigurarea fluxului informaţional de la şi către şoferi;
    • Respectarea target-urile legate de performanţa şi calitatea serviciilor;
    • Planificarea, organizarea şi coordonarea activitaţi zilnice de transport, prin preluarea şi urmărirea executării comenzilor de transport intern şi internaţional pentru flota alocată;
    • Confidenţialitate, loialitate, spirit de echipă, rezistent la stres;
    • Printează, scanează, aranjează şi îndosariază documentele aferente dosarelor de transport.

Ce oferim:

    • Salariu fix + bonuri de masă;
    • După o perioadă de test, bonusuri în funcţie de performanţe la fiecare 3 luni;
    • Laptop şi telefon;
    • Oportunitatea de a lucra într-o echipă tânără şi dinamică;
    • Posibilităţi de dezvoltare şi promovare în cadrul echipei;
    • Seriozitate.

Candidatul ideal:

    • Experienta minim 6 luni de condus pe comunitate;
    • Cunostinte avansate folosire GPS;
    • Disponibilitatea de a ramane minim 4-6 saptamani pe comunitate apoi pauza de o saptamana acasa;
    • Vorbit engleza (mediu), alte limbi de circulatie internationala constituie avantaj;
    • Cunostinte in completarea documentelor necesare transportului de marfa intracomunitar (CMR, foi de parcurs, etc);
    • Respecta timpii corespunzatori de livrare si de incarcare;
    • Raporteaza toate detaliile de livrare si ridicare a coletelor catre dispecer tinand cont de regulamentele companiei;
    • Respectarea procedurilor de lucru si a instructajului intern;
    • Rezistenta la condus;
    • Seriozitate;
    • Punctualitate.

Oferim:

    • Salar atractiv care creste progresiv in functie de performanta soferului - (diurna zilnica + salar pe Romania);
    • Masina este dotata cu incalzire auxiliara si pat;
    • Nu detinem masini mai vechi de 3 ani;
    • Telefon de servici (minute si internet in roaming);
    • Suport 24/7 - Detinem dispecerat Propriu;
    • Un mediu de lucru profesionist si pozitiv in cadrul unei companii aflate in plina dezvoltare pe piata interna si internationala.

Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul la: office@exc-express.com sau sa completeze formularul de mai jos.

Completeaza formularul si ataseaza-ti CV-ul

Nu dam atentie mesajelor fara CV-uri, asadar va rugam completati toate campurile si nu uitati sa atasati CV-ul.
Iti multumim!


  

Puteti trimite CV-urile si la adresa de e-mail: office@exc-express.com.

Punct de lucru

Adresa

Str. Ecaterina Varga Nr. 2, Aiud, Jud. Alba, Romania
Cod postal: 515200

E-mail: office@exc-express.com
Tel: +4 0730 901 000

EXC - Express Logistics